středa 16. ledna 2019

Poprvé jsem otevřela – Ochutnávačka

Krásný večer, přátelé :)

Stále jedu ve skluzu, to je hrozné. Pořád tady čekají poslední loňské přírůstky, potom chci sepsat takovou nějakou loňskou bilanci, TOP knihy, samozřejmě recenze, které ještě na sepsání čekají a první lednové přírůstky, no je toho nějak moc. Navíc ještě na mě padnul nějaký bacil a frkám a smrkám a půl dne volna jsem prospala. No ale budu to pomalu dávat do kupy, snad mi odpustíte, že se zpožděním.


I tento článek vychází se zpožděním, protože jsem knihu dnes už dočetla. Ale zmínit ji musím, chci, protože by vás rozhodně neměla minout. Hlavně pokud vás baví číst o období 2. světové války.

Dnes jde tedy o knihu Ochutnávačka od amerického autora V. S. Alexandera

Anotace:
Rodiče pošlou Magdu k příbuzným do Bavorska, aby ji uchránili před bombardováním Berlína. Od dívek jejího věku se očekává poslušnost a loajalita vůči třetí říši, Magda se dokonce stane ochutnávačkou jídla určeného pro samotného vůdce. Ve víru nebezpečných událostí se snaží nalézt svobodu i důstojnost a v neposlední řadě naplnit svou touhu po lásce, bezpečí a pomstě.



Ochutnávačka pro mě byla velmi zajímavá kniha. Přečetla jsem dost knih z období 2. světové války, ale v žádné jsem se nedostala jakože tak blízko k Hitlerovi, k jeho zaměstnancům a tak podobně. Takže je to pro mě zas nový pohled, zajímavé postřehy a přestože jde o beletrii, je příběh rozhodně založený na skutečných základech. 

Více už vám dnes neprozradím, abyste se mohli těšit na recenzi. Knihu vydalo nakladatelství Alpress a já se určitě poohlédnu po předešlé autorově knize Dívky od svaté Magdalény. Vím o ní, jen jsem nevěděla, že jde o stejného autora. 

Láká vás Ochutnávačka? Nebo o ní slyšíte poprvé? Určitě mi dejte vědět :)

Vaše Šárka ♥

4 komentáře:

  1. vypada pekne i obalka, ale tema neni pro me :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byla moc dobrá :) Určitě se podívám i po další knížce od autora, kterou jsem sice zaregistrovala, ale nějak obešla :)

      Vymazat

Děkuji za tvůj komentář ♥