neděle 3. února 2019

Jak bude na blogu v roce 2019?

Zdravím vás, milí přátelé :)

zdroj: Pixabay

Hned na začátku vám prozradím, že se žádné radikální změny na blogu konat nebudou. Možná pouze jediná a to, že bude blog přesunut z Bloggeru jinam, protože Blogger mě poslední dobou pěkně štve. Přemýšlím nad změnou už nějakou dobu, tak uvidím, zda se odhodlám.

Také jsem si nastavila moderování komentářů. Ne, že bych dostávala spamy od čtenářů, to se mi nikdy asi ani nestalo, ale našla jsem zpětně desítky komentů z pochybných stránek, a o to opravdu nestojím. Nastavila jsem si to tak u obou blogů a ty podivné spamy ihned mažu.

Loni na podzim jsem měla velkou krizi, co se týkalo recenzních spoluprací. Dlouho jsem nestíhala, a jak se to tak táhlo, nebavilo mě ani číst ani psát. Ke konci roku se vše srovnalo a já jsem v klidu a s chutí vplula do nového roku. Úplně spolupráce neukončím, jak jsem i nad tím přemýšlela, ráda bych si dál uchovala tři oblíbená nakladatelství, a sice Domino, Alpress a Gradu/Cosmopolis. Ale už s rozumem, nechci se opět dopracovat ke skluzům. To už mám za sebou, člověka to jenom otráví a má i výčitky vůči nakladatelství, které mi pošle knihy. Hlavně mám i doma nasysleno spoustu knih, které chci číst, takže si to už budu pečlivě propočítávat, aby byla spokojenost na všech stranách. Vždyť si tu knihu můžu později koupit.

Na blogu tedy najdete určitě opět recenze, rubriku „poprvé jsem otevřela“, knižní přírůstky, nějaké soutěže a dál uvidíme, zda mě napadne něco přidat :) Jistě také reporty z knižních akcí, kterých se hodlám letos zúčastnit. Na fejsbukové stránce blogu pak najdete knižní novinky a měsíční shrnutí. Sledovat mě můžete i na instagramu, budu moc ráda. Tam se většinou novinky, kromě recenzí, dozvíte nejdříve.

Loni jsem přečetla, tuším, 44 knih, což není moc, ráda bych letos přečetla víc, když vidím doma tu svou nacpanou knihovnu. Alespoň teď přes zimu, když je venku ošklivo a mám volno, přečtu si nějakou tu stránku i přes den a nejen večer. Protože v pracovní dny čtu jen ve vlaku a to je strašně málo. Ve výzvě jsem si nastavila padesátku, ale kdyby se podařilo víc, budu nadšená.

Tak tolik asi k letošnímu knižnímu roku. Doufám, že se mi už brzy podaří sepsat konečně TOPky za loňský rok.

Mějte se krásně...

Vaše Šárka ♥


10 komentářů:

  1. Další utíká? Jako taky by mě to lákalo. Ale té práce okolo. Navíc kam jít? A nejvíc mě vždycky děsí velikost úložiště, Google nemá omezení. A přece jen na blog dávám hromady fotek a to něco sežere...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě nejsem úplně rozhodnutá, ale přemýšlím o tom. Fotek dávám taky dost, no musím to ještě promyslet, abych nelitovala :)

      Vymazat
    2. nevim, jestli by se mi do toho znovu chtelo, zvazuji to uz asi dva roky :-D ale tak nejak se mi nechce, to uz bych s tim mozna rovnou sekla a mela to opravdu jako konicek... no ale uvidim... zase jsou to investice a nejen ty casove...

      Vymazat
    3. Já to zvažuju už taky dlouho, ale pořád se nemůžu odhodlat. Vůbec se mi do toho nechce, ale ten Blogger mě fakt štve. Dlouho už ani žádné inovace, nové šablony nebyly. No, pořád nejsem rozhodnutá, protože jsem amatér, tak abych se v tom pak neplácala.☻

      Vymazat
  2. Doufam, že se ti přejít na novou platformu podaří bez újmy :-)
    Já pořád zvažují přejít s tvorbou na YT.....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo, zatím o tom přemýšlím, sice už docela dlouho, ale nejsem pořád rozhodnutá. Budeš točit? To je super, už se těším. K tomu já se nikdy neodhodlám, proto obdivuji každého, kdo ano :)

      Vymazat
  3. Ak niečo funguje dobre, nie je treba to zbytočne opravovať. :-) Prajem veľa úspechov :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, on ten Blogger právě úplně moc dobře nefunguje, ale zatím nejsem rozhoupaná pro změnu, takže kdo ví, jak to dopadne :))

      Vymazat
  4. Blogger neznám, nemůžu srovnávat, mám svůj blog www.laniusminor.cz jinde a zatím jsem s fungováním docela spokojená, tak to píšu jako tip.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za tvůj komentář ♥