sobota 9. února 2019

Poprvé jsem otevřela – Dívka ve vlaku

Krásný večer, přátelé :)

Dosud jsem měla pocit, že jsem snad jediná, kdo ještě nečetl Dívku ve vlaku, takže jsem po ní konečně sáhla. Neměla jsem žádná očekávání, jen jsem si říkala, jestli se zařadím do tábora nadšenců či zklamaných čtenářů.


Dívka ve vlaku – Paula Hawkins
Román, který si podmanil všechny žebříčky bestsellerů na obou stranách Atlantiku, trhá rekordy v rychlosti prodeje a je kritikou označován za letošní Zmizelou. Potřebujete vědět víc? Rachel dojíždí ranním vlakem do Londýna. Den co den si prohlíží útulné předměstské domky, a když vlak na chvíli zastaví u návěstidla, naskýtá se jí pravidelně letmý pohled do soukromí mladého páru. Postupem času Rachel začíná mít pocit, že ty dva lidi zná. Představuje si, že je zná. Dá jim dokonce jména: Jason a Jess. Jednoho dne však zahlédne něco, co ji šokuje. Stačí pouhá minuta, než se dá vlak zase do pohybu, a náhle je všechno jinak… Krátce nato se Rachel dozví, že se „její“ Jess pohřešuje, a proto se rozhodne obrátit na policii. Není si jistá, zda tím nenadělá více škody než užitku, zatímco se stále více zaplétá do příběhu, který není její, ale jenž nakonec obrátí naruby život úplně všem…



A víte co? Mně se knížka hodně líbí. Možná jsem se trošku hůř prokousávala prvními stránkami, ale jinak za mě palec nahoru a blížím se do finiše.

Takže jsem ráda, že nejsem zklamaná, že si čtení užívám a nejspíš zkusím i knihu Do vody, přestože má dost nízké hodnocení.

A co vy? Četli jste knihy Pauly Hawkins? Jste fanoušky autorky či naopak? Dejte mi vědět, to mě opravdu zajímá.

Krásný večer...

Vaše Šárka ♥

12 komentářů:

  1. Knihu jsem zatím nečetla, ale určitě se jí pokusím někde sehnat, nejste poslední. Poslední budu já. Vlastně jsem ještě nikdy nečetla žádnou knihu této autorky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem teď docela ráda, že jsem si počkala a neměla už žádná velká očekávání. A jsem spokojená. Těším se na film :)

      Vymazat
  2. Taky patřím do klubu “mneselibi” :-) Její druhá kniha Do vody už moc ne :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je super. No, já ji časem asi zkusím, ale hned to nebude :)

      Vymazat
  3. Dívku ve vlaku jsem viděla zfilmovanou-knihy pak dodatečně nečtu, ale v tomto případě mi to bylo hodně líto.

    ByGabra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky to obráceně nedělám, proto jsem se držela a na film dosud nekoukla. Ale teď se na něj těším :)

      Vymazat
  4. Nic jsem od ní zatím nečetla, nicméně chystám se :)

    OdpovědětVymazat
  5. Na tuhle knihu už se chystám snad věčnost. Film jsem zatím neviděla. Tak snad obojí brzy napravím :) Hezké čtení :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Však já se taky chystala věčnost a teď se konečně budu moct podívat na film :) A jinak už mám dočteno a opravdu velká spokojenost. Jen nevím, proč vždy nějakou knížku tak vyhypují, lidi mají potom neskutečná očekávání a myslím, že to pak knížce i částečně ublíží a čtenářům přinese zklamání.

      Vymazat
  6. Divku ve vlaku jsem cetla a libila se mi hodne. K nicemu dalsimu od autorky jsem se zatim nedostala, ale planuji to.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky chci ještě zkusit Do vody, jsem na ni zvědavá, přestože ohlasy nic moc. Ale ráda si udělám úsudek sama :)

      Vymazat

Děkuji za tvůj komentář ♥