středa 20. března 2019

Poprvé jsem otevřela – Údolí naděje

Krásný večer všem knihomolům :)

Jakou knihu právě čtete? Já jsem se momentálně ponořila do prostředí Austrálie s autorkou Elizabeth Haran a její nejnovější knihou Údolí naděje.

 
Anotace: 
Matyldiny sny o rodinném štěstí vezmou za své, když na zásnubní hostině ztropí její opilý otec nečekaný skandál. Dosud vážená rodina je najednou přetřásána na veřejnosti a zostuzená dívka prchne z města do tichého vnitrozemí. V zapadlé vesnici nepotká nikoho, komu by se mohla vyplakat na rameni, proto svou bolest svěří papíru. Vůbec netuší, do jaké pasti se dostane, když se z knihy stane bestseller.




Od autorky jsem četla Za jasné noci a byla jsem nadšená. Údolí naděje už pro mě není taková pecka, z větší části červená knihovna mírně okořeněná nějakým tím dobrodružstvím.  Přesto je mi s knihou hezky a brzy bude dočtená.

Údolí naděje vydalo letos nakladatelství Alpress a má 336 stran.

Znáte tuto australskou autorku? Poku ji máte načtenou, jaká kniha je pro vás nej?

Mějte se krásně.

Vaše Šárka ♥

4 komentáře:

  1. Snad budeš s knihou po úplném dočtení spokojená :-) Já jsem teď sáhla po Gemině, kterou mám doma už od předloňských Vánoc..
    Mimochodem, moc hezké fotky, krásně se na ně kouká :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bylo ta na mě dost sladké, ale jako oddechovka splnila účel :)

      Vymazat
  2. Tuhle autorku neznám. Snad se ti nakonec bude líbit. jak něco zavání červenou knihovnou, tak se tomu spíš vyhýbám. Dlouho jsem četla převážně fantasy a teď bych chtěla začít i trošku něco jiného. Kniha má nádhernou barvu, fotky jsou moc hezké :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, bylo to dost sladké, to jsem musela trochu překousávat :) A jinak děkuji za pochvalu :)

      Vymazat

Děkuji za tvůj komentář ♥