středa 29. května 2019

Poprvé jsem otevřela – Léto v Itálii

Krásné odpoledne, milí knihomolové :)

Moje krize v psaní recenzí stále trvá, restů je hromada, jediné, co mě uklidňuje, je, že z recenzních výtisků čeká na sepsání pouze jedna kniha. Chci napsat recenze i na ostatní přečtené knihy, ale prostě se vůbec nemůžu dokopat. Za chvíli si u některých knih už nevybavím pořádně děj, to mě štve. Ale prostě to nějak nejde.


Nicméně vyjde brzy recenze na Moje sladké lži, to je recenzáček, tak to musím. Knížku mám přečtenou, tak čím dřív sepíšu, tím líp. Doufám, že se to prolomí, protože jinak celkem se psaním problém nemám. Začala jsem přispívat i do jednoho webového magazínu, kde nejde primárně o knihy, ale můžu psát i o jiných tématech. Tak snad i to psaní recenzí se u mě zase rozjede.

Dnes vám ukážu knížku, kterou mám rozečtenou. Jde o román pro ženy z nakladatelství Fortuna Libri Léto v Itálii. Knihu napsala německá autorka Sue Moorcroft


Anotace:
Co byste udělali, kdybyste dostali druhou šanci?
Když Sofii po dlouhé nemoci zemře otec, rozhodne se podívat na svět novýma očima. Jako jediná dcera se dlouhé roky o těžce nemocného otce starala a nyní si uvědomuje, že je čas začít žít vlastní život – a splnit sliby, které dala tatínkovi, když ležel na smrtelné posteli.
Odjížd
í do klidného starobylého městečka v Umbrii, aby odhalila zdrcující rodinná tajemství. Zde se seznámí s mladou servírkou Amy, která zjistila, že muž, který se o ni celý život staral, není její biologický otec; kvůli tomuto odhalení ztratila dosavadní životní jistoty a teď zoufale hledá své místo ve světě.
Pomůže Sofie překonat Amy náročné životní období a podaří se jí zhojit bolestné rány z minulosti? Nebo její novou životní cestu osudově překříží záhadný Levi?


Kniha je ve své podstatě zajímavá, ale na mě moc rozvláčně napsaná. Zkrátka děj je pomalý, tak nějak to tam probíhá, potřebovala bych trošku svižnějšího tempa. Je to už druhá kniha v pořadí, co teď čtu a je pomalejší, tak jsem z toho taková trošku už i znuděná. Ale určitě není špatná a kdo má rád Itálii, tak se mu bude jistě líbit. Já bych si ji možná vychutnala více po nějakém těžším psychologickém románu či po pořádném thrilleru.

Ale co musím tedy vypíchnout, tak je obálka, ta je naprosto překrásná. Přemýšlela jsem, že pošlu knihu dál, ale asi si ji nechám už jen pro tu skvostnou obálku.

Četli jste někdo Léto v Itálii? Co na ni říkáte?

Vaše Šárka ♥

4 komentáře:

  1. Souhlasím, že je obálka vážně krásná. Dýchá z ní léto a jistým způsobem i historické tajemno. :) Věřím, že se kniha ještě rozjede a nebudeš zklamaná. Přeju krásný zbytek četby. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak hlásím, že poslední třetina se mi četla skvěle, byla svižnější, takže nakonec knížka dostala 4* ♥

      Vymazat
  2. Dneska jsem ji viděla v knihovně a měla chu´t po ní sáhnout :) Léto, Itálie, to zní skvěle :) Jen mi taška už praskala ve švech, tak nakonecjsem ji tam nechala, škoda :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě vyzkoušej příště, jak máš ráda Itálii, ideální volba. A poslední třetina byla mnohem svižnější, takže ve finále jsem s knížkou docela spokojená.

      Vymazat

Děkuji za tvůj komentář ♥