úterý 4. června 2019

Poprvé jsem otevřela – Nenechám tě odejít

Krásný večer, přátelé :)

Konečně jsem rozečetla knihu, která mě chytla od první kapitoly. Nečetla jsem teď vyloženě špatné knížky, to určitě ne, jen takové spíš průměrné, nebyla jsem z nich odvázaná. Až teď konečně...


A která knižní novinka mi spravila mou čtecí chuť? Jde o knihu Nenechám tě odejít od Chevy Stevens. Od autorky jsem v minulosti četla Nikdy nevíš a Stále nezvěstná a byla jsem naprosto spokojená a nadšená. Ještě mě doma čeká knížka Pořád se dívá. Tato knížka pro mě byla překvapením, ani jsem nedoufala, že od autorky ještě něco vyjde.

Anotace:
Před jedenácti lety uprchla Lindsey s dcerou Sophií před svým násilnickým manželem, který se ji pokusil zabít. Našla si nový domov, začala s podnikáním a snažila se odstřihnout od svého starého života. Myslela si, že unikla temné minulosti a že je v bezpečí. Po jedenácti letech je však exmanžel Andrew propuštěn z vězení a Lindsey se začínají dít strašidelné věci. Někdo se jí vkrade do domu, pokusí se otrávit psa a napadne jejího přítele. Andrew tvrdí, že to není on. Že se změnil. Může mu věřit? Nebo za útoky stojí někdo, kdo je Lindsey blíž než si sama myslí? A jak se může drobná lest, kterou Lindsey před lety provedla, změnit v její největší noční můru? Psychologický román Nikdy mě neopustíš popisuje rodinné drama založené na efektu motýlích křídel. Kniha zachycuje majetnickou lásku, která se jednoho dne vymkne kontrole. Román plný napětí s nečekanou zápletkou od kanadské autorky Chevy Stevens, která napsala řadu úspěšných thrillerů oceněných mezinárodními cenami.


Je to opravdu napínavý psychothriller, do kterého se zakousnete a nebudete chtít od knihy odcházet. Jen mě tedy zarazila úprava řádkování, či jak bych to nazvala. Někdy ani není poznat, že přímá řeč pokračuje, jindy zase je nový odstavec, ale pokračuje se normálně v předešlé myšlence. Kniha obsahuje také dost překlepů. Snad to nakladatelství Ocelot, kde kniha vyšla, u dalších knih více vypiluje.

Už se pomalu blížím ke konci, ale už ted knihu doporučuji. Opravdu svižné a napínavé. A obálka je nádherná.

Kdo z vás už četl?  Knihu jsem hodně zaregistrovala na fejsbuku mezi čtenáři.

Mějte se krásně.

Vaše Šárka ♥

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář ♥