čtvrtek 30. srpna 2018

Poprvé jsem otevřela – Můj psí život 2

Krásný den, milí přátelé :)

Tak se u nás konečně zatáhlo a prší. Doufám, že to nebude pět kapek a chvíli ten déšť vydrží. 
Asi se divíte, jak to, že zase vychází článek s knihou, kterou jsem právě rozečetla, když vy čekáte na recenze. Jsem marná, neschopná. Dva dny jsem měla horečky navíc k tomu, takže jsem teď chcíplejší ještě víc než předtím. Ale chystám se určitě dnes alespoň jednu recenzi sepsat. Jelikož však asi brzy dočtu knihu, kterou vám dnes ukážu, článek musím pustit do světa dřív než recenze.


Rozečetla jsem útlounký paperback z nakladatelství Grada/Cosmopolis Můj psí život 2 od Martina Čápa. Jedu tedy stále ve vodách tuzemských autorů. Můj psí život 2 nám opět nabízí veselé i dojemné příběhy bígla Bertíka a jeho dvounožců i čtyřnohých kamarádů.

Anotace:
„Dovolte, abych se představil: Jsem bígl a mé celé jméno zní Alberto z Rododendronu. Jméno začínající na A znamená, že pocházím z prvního vrhu naší mámy, a onen šlechticky znějící přídomek je pojmenování chovatelské stanice. Ale to už víte z mé první knížky, která se vám tolik líbila. Od vydání se mi stalo spoustu dalších veselých příhod, tak jsem je pro vás znovu sepsal. Vlastní tlapkou.“ Pokračování úspěšného psího „deníčku“. Náš oblíbený psí hrdina Bertík se stane otcem, což je situace, která přináší další humorné i dojemné příběhy.



Myslím, že dnes nebo zítra knížku dočtu, kapitolky jsou krátké, v knize je rovněž spoustu ilustrací, takže se čte velice rychle. U knížky se rozhodně pobavíte, hlavně, pokud jste sami pejskaři. Já jsem četla i první díl, takže mi druhý nemohl ujít. 


Máte rádi knihy, kde je hlavním hrdinou čtyřnohý mazlíček? Doporučili byste mi nějakou? 

Mějte se nádherně a já se jdu pustit do psaní slibovaných recenzí.

Vaše Šárka ♥

4 komentáře:

  1. První díl se mi moc líbil a doufala jsem, že druhý díl brzy vyjde, nemůžu se dočkat až si ho přečtu. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jéé, tak ta vypadá skvěle!! Pokud na ní narazím, tak si jí koupím :-)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za tvůj komentář ♥