pátek 19. října 2018

Poprvé jsem otevřela – V dobrém i zlém

Krásný večer, přátelé :)

Dnes vám představím knihu, kterou právě čtu. Kdo mě sledujete na FB stránce, už to víte. Pustila jsem se do knížky V dobrém i zlém od Michelle Sacksové. Jsem už za polovinou a když jsem začínala, říkala jsem si, jak je jednoduše napsaná, že to asi nebude nic extra i přes všechny ty pozitivní názory. Ovšem pozor, velký omyl. V tom obyčejném, jednoduchém, až strohém stylu, skoro mám chuť říct až lhostejném, je velká síla. Autorka píše o šílených věcech stylem jdu si koupit půlku chleba. Ale v tom to právě je. Vy jen otvíráte pusu a nestačíte se divit. 


Anotace:
Napínavý psychothriller plný nečekaných zvratů, který provokativně odhaluje temnou stranu manželství, mateřství a přátelství. 
Bezmezně milující manželka, oddaný manžel, opečovávané dítě. Američané Merry, Sam a Conor jsou perfektní rodina, žijící na perfektním místě. Merry si domácký život nemůže vynachválit – pečení, práce na zahradě, péče o malého syna. Sam začíná po odchodu z univerzity s novou kariérou filmaře. Občas se přistihnou, že sami nevěří tomu, jak šťastní jsou. Tady na švédském venkově, kde začínají žít svůj nový perfektní život. 
Když je v jejich švédském ráji navštíví Merryina kamarádka Frank, stane se okamžitě součástí rodiny. Sblíží se s malým Conorem. A se Samem. Frank a Merry jsou skoro jako sestry, proto Frank okamžitě odhalí věci, které ostatním unikají. Faleš a zradu, kterým se dá při pohledu na tuhle pohádkovou rodinku těžko věřit. Ale jenom Frank ví, co se tady skutečně odehrává… . Kdo je manipulátor a kdo oběť.



Nejsem ještě na konci, ale už můžu říct, že rozhodně bych knihu nedoporučila citlivějším jedincům a myslím, že ani pro těhotné to nebude pravé ořechové. A více se dozvíte až po přečtení v recenzi.

Knihu vydalo nakladatelství Cosmopolis a rozhodně zaujme na první pohled svou obálkou. Má necelých 300 stran a čte se fakt výborně, protože prostě potřebujete vědět, co bude dál.


Mějte se krásně a užijte si víkend.

Vaše Šárka ♥

2 komentáře:

  1. Jak už jsem ti psala na IG-nevím jestli ji chci. Nejsem nijak přecitlivělá, ale říkám si, že stačí, že čtu knihy z koncentraků. Další knihy chci směrovat k hezkým věcem.....i když ty moje thrilery tomu moc nenasvědčují :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je fakt, že v téhle knížce nenajdeš jedinou pozitivní věc, situaci, nic. Ale za přečtení určitě stojí. Dnes ráno jsem dočetla. Bála jsem se, že bude ještě horší po té první třetině. Ale když se nad tím člověk zamyslí... Hrozná je. Spíš než thriller bych řekla, že jde čistě o psychologickou sondu několika duševně, citově, psychicky pokřivených lidí.

      Vymazat

Děkuji za tvůj komentář ♥