RECENZE – Už teď jsi mrtvá

Nakladatelství: Domino
Počet stran: 424
ISBN: 978-80-7498-280-4

Krátce před rozbřeskem se pasažéři vyhlídkového letu balónem stanou svědky brutální vraždy. Necelou hodinu poté se balón zřítí. Katastrofu přežije jediná členka osádky.
Spatřila vrahovu tvář – ale také on spatřil ji. A je odhodlán udělat vše pro to, aby jedinou očitou svědkyni svého činu zlikvidoval.
Žena prchá neosídlenou krajinou, osamělá a vyděšená, a snaží se co nejdříve dostat na místo, kde se bude znovu cítit v bezpečí. Netuší, že právě tam bude muset čelit největší hrozbě...

Měl to být klidný vyhlídkový let. Omyl. To by nesměl být v režii S. J. Bolton. Vyhlídkový let se pro všechny pasažéry stal cestou na smrt. Vlastně téměř pro všechny. Jedna žena přežije. Proč vlastně museli všichni zemřít? Bohužel se neúmyslně stali svědky něčeho, co jejich osud zpečetil, a sice brutální vraždy mladé ženy. Pachatel věděl, že ho posádka balónu sledovala, fotografovala, a tudíž se musel všech zbavit. Po zřícení balónu však vrah zjistil, že jedna žena zůstala na živu. Neúnavně ji pronásleduje, aby umlčel posledního svědka svého krvavého řádění. Jessica začíná svůj boj o život.

Dámy a pánové, tohle byla jízda. Ano, začalo to letem, ale dál to byla grandiózní jízda. Autorka se do toho opřela hned s první stránkou. Takový strhující začátek příběhu jsem hodně dlouho nezažila. Kniha mě vcucla a já musela hltat stránku za stránkou. Opravdu začátek byl tak nabušený napětím, akcí, že jste se od příběhu těžko odpoutávali. Později možná autorka malinko zvolnila, nicméně pro mě byla tato kniha excelentní. O něco méně mě bavily návraty do minulosti, které se v knize objevovaly, ale jinak nemám nic, co bych knize vytkla. S. J. Bolton je prostě záruka vynikajícího čtení pro milovníky thrillerů.

Sharon Bolton vyrůstala v hrabství Lancashire a její raná kariéra zahrnovala příliš mnoho aktivit, z nichž některé jí dnes uvádějí do rozpaků. Všech svých mladistvých aktivit se ráda vzdala, aby se mohla stát matkou a spisovatelkou (v tomto pořadí).
Její knihy byly nominovány na všechny významné literární ceny, určené pro autory detektivek a thrillerů. Mnohé z těchto nominací proměnila ve vítězství, včetně mety nejvyšší, zisku prestižní ceny Dagger in the Library. Kolegové ze spisovatelské branže o Sharon Bolton hovoří bez výjimky s velkou úctou – za všechny ocitujme Tess Gerritsen: "S. J. Bolton mění tvář krimi románu, jak jsme ho znali doposud."

Hodnocení: 98%

Za poskytnutí recenzního výtisku velmi děkuji nakladatelství Domino. Knihu zakoupíte zde.

7 komentářů:

1. Už ji mám připravenou ke čtení

2. Tak tuhle knížku vidím poprvé! :-O Ale vypadá skvěle! :-)

3. Brzy se na ni chystám a věřím že ji, stejně jako její předchozí knihy, naprosto zhltnu :)
    Měj se krásně, Šári a ať se v roce 2019 daří <3

1. Hani, určitě zhltneš. Tobě také jen vše nej v novém roce ♥

4. ahoj kluci, sezónní pozdravy všem těm. Jmenuji se Andrea Maria ze San Marína. před několika dny jsem četl on-line zveřejnil komentář na vztah poradenství blog o dámě z Neapol-Campania, ona odhalila, jak ona příležitostně vyléčila její onemocnění rakoviny prsu do tří týdnů poté, co její manžel odešel domů, opustil ji a děti z důvodu onemocnění rakoviny zatímco stále čte její příběh říkala ... muž, který jí pomohl s bylinnou medicínou vyléčit rakovinu prsu, se nazývá Dr. Oduduwa z afrikana národa s nadanými pravomocemi pravopisu a bylinné tradiční medicíny k léčení všech druhů krevních chorob. Měl jsem velkou štěstí, že jsem zkopíroval kontaktní adresu (dr.oduduwaspellcaster@gmail.com), abych mohl komunikovat se stejným Dr.Oduduwa osobně pro sebe, abych získal pomoc při obnově svého milovaného manžela doma.
    Posílám poštovní zprávu, abych komunikovala se stejným Dr.Oduduwou kvůli mým výzvám v manželském životě. Potřebovala jsem tak zoufale pomoc, abych vrátila svého bývalého manžela domů, protože jsme měli děti společně a nemůžu zvládnout stres sama.
    Před sedmi měsíci jsme se mluvili s mým manželem, podíval se přímo do očí; a řekl, že je mezi námi, že je hotovo, vzal si tašky a cestoval ze země, že žije ve Španělsku s jinou paní, od té doby jsem se pokoušel zavolat a poslat mu zprávy přes telefony a sociální medián platformu, ale úplně vzal na mou linii, aby se dostal k němu, byl jsem tak frustrovaný a potřeboval pomoc alespoň s ním mluvit, četla jsem se, abych se omluvila i poté, co mě ublížil, více než sedm měsíců po něm, . tato situace mě zabíjel každý den jsem byl depresivní a já zoufale potřeboval naléhavou pomoc a řešení k vyřešení tohoto problému, abych kontaktoval e-mailovou adresu Oduduwy, protože si myslím, že může být jen doufat, že mi pomůže vrátit mého manžela domů. Dr. Oduduwa miluje kouzelník mě ujistil, že mi může pomoci vrátit zpět svého manžela do 7 dnů jsem trpělivě čekal, poslouchám a následovat všechny jeho pokyny krok za krokem, dokud všechny závěrečné lásky pravopis modlitby jsou hotové. Dva dny poté, co Dr.oduduwa řekl, že poslední kouzlo lásky k aktivismu v jeho chrámu, Všechna pravopisná láska byla dělána v mém prospěchu jsem neudělal nic, jen poskytovat požadované položky. stejná noční láska kouzla se uvolnila do vzduchu, můj manžel mě zavolal na mobilní telefon, mluvil se mnou hezky se omlouvat za pocit, že se omlouvám za všechno, co udělal, aby mi ublížil. Můj manžel se včera vrátil domů, aby se se mnou a synem Felixem setkal. Jsme velmi šťastní, že moji rodina se znovuzrození znovu miluje navzájem více než kdy jindy. Budu navždy ocenit a být vrozený k Dr.Oduduwa silné lásky hláskovat modlitby, které spojují mě a můj manžel zpět. Slibuji, že se podělím o své dobré svědecké svědectví všem svým přátelům a všem tady. jsem si uvědomil, že to bude dobré sdílet tady, protože se domnívám, že to bude inspirovat i ostatní, když se v sobě nedávno objevuji, jsem živým svědkem a svědectvím Dr.Oduduwovy lásky pravopisné pravomoci v práci jsou skutečné a pravdivé, můj manžel se vrací domů do sedmi dnů, je těžké uvěřit, je to zázrak pracující jako magie.
     Láska kouzlo na Win-Back Ex-láska partner
    Tradiční kořeny a bylinky k léčbě nemoci. Kouzlo lásky k podání narcisistů.
    hledání naléhavé pomoci a řešení všech krizí lásky a obnovení ztraceného lásky partnera a budování šťastné lásky.