pátek 1. listopadu 2019

Listopadová soutěž

Krásný den, přátelé :)

Na fejsbukové stránce jsem avízovala, že brzy spustím soutěž o krásnou novinku z nakladatelství Fortuna Libri. A soutěž je konečně tady.



Zasoutěžíte si o novinku Moniky Wurm Pákistánská pomsta.

Anotace:
Spalující vášeň i nenávist v záhadném Pákistánu Co se stane, když ztratíte paměť a v hlavě vám zůstane pouze absolutní tma? Když se trezor vašich vzpomínek uzavře v nemocničním pokoji, v němž jste se právě probrali z bezvědomí? Budete věřit cizinci, který tvrdí, že je vaším snoubencem? Hlavní hrdinka Alexandra netuší, že je všechno jinak, než jak to na první pohled vypadá. Nechá se zlákat na cestu do Londýna, kde ji pod rouškou tmy sleduje neznámý fantom. Tím ovšem překvapení nekončí. Zjišťuje, že je těhotná a pod zdánlivě ochrannými křídly Shaha, pohublého podivína, odlétá do Pákistánu. Ten jí slibuje návrat do ztracené minulosti, ale vše je úplně jinak. To, že se krásná Alexandra dostala do nebezpečí, zjišťuje příliš pozdě. Přijměte pozvání a ponořte se do vášnivého příběhu z prostředí záhadného Pákistánu. Plameny protikladných emocí, lásky a nenávisti vás pohltí.

Podmínky soutěže:
1. doručovací adresa v ČR
2. sledovat můj blog Můj knižní ráj
3. do komentářů mi napište, co si přejete k vánocům (kromě zdraví, to si jistě přejeme všichni, myslím konkrétní věc) + váš email

Pokud budete soutěž sdílet, budu moc ráda a pokud budete sledovat můj instagram, uděláte mi taky radost.

Soutěž potrvá do 11. 11. 2019. Pomocí random.org potom vylosuji výherce.

Přeji hodně štěstí ♥

Vaše Šárka ♥

6 komentářů:

  1. Přeji si aby se lidé na sebe více usmivali

    OdpovědětVymazat
  2. Za soutěž děkuji a určitě nejsem sama. :))
    TheMellory@seznam.cz
    K Vánocům bych si přála spoustu věcí, ale co se týče knih, je to určirě další díl ze série Cizinka - Paměť kostí. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já už jsem svůj vánoční dárek dostala - budu babička!:-)
    Ale pokud chceš materiální dárek....přala bych si poradny kuchyňský robot...Kitchen Aid nebo Kenwood....to by se mi líbilo.

    OdpovědětVymazat
  4. K Vánocům bych si přála nejnovější román od Alison Weir Anna Klevská a Paměť kosti od D. Gabaldon a protože mám kromě knížek taky hodně ráda klasickou hudbu - tak ještě CD od mého oblíbence Andreho Rieu. 😀

    OdpovědětVymazat

Děkuji za tvůj komentář ♥