pátek 2. června 2017

Soutěž s Emmou Riedovou

Krásný den milí knihomolové :)

Jsem zde se slíbenou soutěží. Sice o den později, než jsem původně avízovala, ale znáte to, člověk míní a život (čas) mění. Ale to nic nemění na situaci, že soutěžit se bude. A o jakou knižní krasavici tentokrát?

Knihu do soutěže mi nabídla česká autorka Emma Riedová a já jsem za její nabídku moc ráda. Věřím, že vás kniha zaujme a přijde mi spoustu soutěžních emailů ☻ Výherce ze správných odpovědí vylosuji pomocí Random.org a knihu mu zašle sama autorka.

Soutěžit tedy můžete o knihu Pařížské rekviem.

zdroj
Anotace:
Detektivka, v níž vrah hledá svou oběť? Dramatický milostný příběh s napínavou zápletkou z prostředí pařížského podsvětí konce 19. století. Trochu výstřední a samotářská Nathalie Airellová má vypátrat a zabít svého bývalého milence Adriena de Gresset, který propašoval přes hranice zásilku perských miniatur. To, co se zdálo jako dílo pomsty, však může mít širší politické pozadí…

A konečně podmínky soutěže. Copak mi musíte napsat do emailu, abych vás zařadila do slosování?

1. Název první knihy Emmy Riedové
2. Jakému žánru se autorka Emma Riedová ve své tvorbě věnuje?
3. Zde vám předkládám několik indícií a vy mi napište název knihy. Nápovědu najdete na mém blogu, knihu jsem recenzovala.

Indície:
a) hlavní postavy – Staša a Perla 

b) úryvek z knihy 
Perla...
Ve dne se moje bolest zhoršovala. Někdy jsem se ráno probudila a našla ji horečně schoulenou v prstech u nohou, a jindy trucovala v oblasti mých střev. Každý den nová lokalita, větší intenzita. Snažila jsem se nepídit po identitě své nemoci – k čemu by to bylo? –, ale můj mozek ji chtěl nějak pojmenovat. Nakonec jsem se spokojila s tím, že jsem svou nemoc nazvala slabostí, což mělo vést k tomu, že mě takové jméno bude motivovat být silnější. 
c) výřez knižní obálky







 

4. Sdílet VEŘEJNĚ soutěž - napište mi odkaz, kde jste sdíleli.

Své odpovědi mi zasílejte na email: sarkabooks@seznam.cz

Další podmínkou je doručovací adresa v ČR.

Nepovinné:
  • Potěší mě, pokud budete můj pravidelný čtenář, či budete sledovat můj instagram, ale podmínkou účasti v soutěži to není.
  • Také like na FB stránce autorku jistě potěší, ale rovněž není podmínkou.

Soutěž začíná dnes a potrvá do  10. 6. 2017.

Přeji vám všem hodně štěstí a těším se na emaily :)

Vaše Šárka ♥

2 komentáře:

Děkuji za tvůj komentář ♥