pondělí 2. července 2018

Poprvé jsem otevřela – Deník uštvané matky


Krásný prázdninový den, milí knihomolové :)

Opět vám dnes představím knihu, kterou aktuálně čtu. Tentokrát jsem si vybrala absolutní oddechovku s názvem Deník uštvané matky od Suzy K. Quinn. Jde o deníkové zápisky jedné mladé maminky, jejíž život se právě nevyvíjí tak, jak by si představovala. Jojo, člověk míní, život mění, tak to prostě je a známe to všichni.


Anotace:
Juliette se právě stala matkou malé Daisy, ovšem mateřství zdaleka není takové, jak si ho malovala. Žádný domek s cestičkou lemovanou růžemi. Daisy nechce spát a žádný z milionů osvědčených triků rodičovských příruček na ni neplatí. A pak je tu ten prevít, co Juliette nechal stát u oltáře, Daisyin otec. Naštěstí je po ruce vždycky deník, papír snese vše!


Knížka je to opravdu naprosto oddechová. Není třeskutě vtipná, ale určitě se zasmějete. Pro horké letní dny, do letadla, na pláž... čtení naprosto vyhovující.

Deník uštvané matky vydalo nakladatelství Alpress v dubnu letošního roku a má 256 stran.


Taky občas rádi sáhnete po něčem totálně oddechovém, u čeho nemusíte vůbec přemýšlet a navíc se zasmějete? Já myslím, že někdy je to opravdu potřeba.

Mějte se nádherně, užívejte si prázdnin a dovolených.

Vaše Šárka ♥

2 komentáře:

  1. Naprosto souhlasím, někdy je odpočinková jednoduchová literatura nutná :) a teď v létě na ní mám náladu ještě víc než jindy. :)) Zrovna tahla kniha mi unikla, ale vypadá dobře.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to opravdu taková lehká oddechovka, nic převratného :)

      Vymazat

Děkuji za tvůj komentář ♥