neděle 6. ledna 2019

Knižní přírůstky #listopad/prosinec

Krásnou neděli, milí čtenáři ♥

Myslela jsem si, že vám utajené přírůstky z konce listopadu a prosince ukážu už najednou, ale je toho víc, tak jsem to přece jen rozdělila.


Dnes tedy zde mám šest knih. Dvě jsem obdržela ještě v listopadu a sice knihy Host a Strach, ostatní jsem pořídila již v prosinci.


Strach je další kniha mé oblíbené autorky C. L. Taylor. Mám ji už přečtenou, recenzi na blogu najdete brzy.

Anotace:
Lou Wandsworthová si užila nechtěné pozornosti médií vrchovatou měrou, když ve čtrnácti utekla do Francie se svým jednatřicetiletým učitelem Mikem Hughesem.
Teď je jí tolik, co bylo tenkrát jemu, a její život je v troskách. Pokud se chce ještě někdy sebrat a být schopna jít dál, musí se odhodlat k činu – odjet zpátky do rodného
města a konfrontovat Mika kvůli všemu, co jí způsobil.
Brzy však zjistí, že se Mike vůbec nezměnil. Jeho nezdravá pozornost se znovu upírá na třináctiletou žákyni... Lou se rozhodne udělat všechno pro to, aby se zlá historie nemohla opakovat, a rázně bere věci do svých rukou.
Nemá tušení, jak těžký úkol na sebe vzala. Mike je predátor nejdrsnějšího ražení, a tak nelze vyloučit, že se Lou stane znovu jeho obětí.


Host od Andrease Winkelmanna je podzimní novinkou Alpressu. Také jsem ji už přečetla a recenze se chystá.

Anotace:
Když se Thomas a Saskia vrátí z dovolené, hned zjistí, že je něco špatně. V domě někdo byl. Zatímco ze sebe Saskia smývá špínu z cest, Thomase někdo prudce udeří do hlavy. Po týdnech v bezvědomí se probírá a zjišťuje, že Saskia byla unesena. V okolí se začnou ztrácet i další ženy a ve vzduchu visí tísnivé ticho nalezených mrtvých těl.


Knihu Nový tajný deník Hendrika Groena, 85 let od autora Hendrika Groena jsem vyhrála na instagramu knih Dobrovských. 

Anotace:
Holandský stařík je zpět! Pokračování hořkosladkého románu, který se stal světovým bestsellerem.
Členové klubu Staří-ale-ne-mrtví přivítali dva nováčky, aby zaplnili mezery, které zůstaly po Grietje a Eefje, a Hendrik stále častěji přemítá o životě i smrti. Chybí mu milovaná Eefje a uvědomuje si, jak je čas nemilosrdný. Hendr
ik se ale nevzdává! Se svými akčními přáteli obnoví po několikaměsíční pauze svůj anarchistický klub a podniknou řadu bláznivých výletů. Ve svém deníku Hendrik dojemně a s laskavým humorem líčí další rok v domově důchodců.


Dar přátelství od Patricie Scanlan jsem objevila v Levných knihách. Teď tam mám také na pár kousků políčeno, v úterý se chystám na lov :)

Anotace:
Kam až sahá přátelství? A kdy je načase, abychom přestali létat za oceán kvůli někomu, kdo by pro nás nepřeskočil ani louži? Hilary a Colette jsou dlouholeté přítelkyně, jejichž přátelství je však velmi nevyvážené. Zatímco Hilary je kdykoli ochotná pomoci či poradit, Colette svou přítelkyni dlouhá léta využívá.
Hilary žije
šťastným životem, naplněným starostí o rodinu a prací, ale není jí zatěžko pomoci přátelům v nouzi. Colette, rozmazlený jedináček z bohaté rodiny, je však zvyklá jen brát. Hilary má naštěstí i skutečného, věrného přítele Jonathana a dobře ví, jak má pravé přátelství vypadat, ale přesto jí trvá velmi dlouho, než se rozhodne pro radikální řez.
Colette, jedináček z bohaté rodiny, svou přítelkyni léta využívá. Hilary má naštěstí i skutečného, věrného přítele Jonathana a dobře ví, jak má pravé přátelství vypadat, ale přesto jí trvá velmi dlouho, než se rozhodne pro radikální řez.


A nakonec tady mám první dva díly série od autora Stevena Robinsona a sice Stopy v krvi a Hluboký hrob. Kolem knih jsem kroužila dlouho, tak konečně je mám. Pokud autor zaujme, dokoupím zbytek série.

Stopy v krvi
Strhující a originální mix Dana Browna, Stiega Larssona a Arthura C. Doylea
Rok 1783.
Po skončení americké války za nezávislost se koruně věrná rodina Fairbornových rozhodne vrátit zpět do Anglie. Po přistání u rodných břehů ale všichni její členové beze stopy zmizí.
Současnost.
Americký genealog Jefferson Tayte je pověřen, aby z
jistil, co se s ní stalo.
Tayte se celý život potýká s ironií toho, že navzdory profesi genealoga nedokázal nikdy odhalit vlastní původ, a proto si nemůže nevšimnout podobností mezi svou minulostí a detaily případu, na němž pracuje.
Někdo si dal velmi záležet na tom, aby kompletně vymazal celou jednu pokrevní linii z historie, a Tayte se nevzdá, dokud nezjistí proč.
Jeho pátrání se soustředí na tragický život mladé cornwallské dívky, psací skříňku a odkrytí temného tajemství.
Někdo další však hledá stejné odpovědi a nezastaví se před ničím, aby je našel…


Hluboký hrob
POUZE MUŽ PŘIPRAVENÝ ZEMŘÍT MŮŽE VYKOPAT HLUBOKÝ HROB…
Současnost. Do jednoho z domů na předměstí Washingtonu dorazí bez vysvětlení zastaralý dětský kufřík. O týden později se americký genealog Jefferson Tayte ocitne v anglickém hotelovém pokoji tváří v tvář nabité zbrani.
Válkou zmítaná Británie roku 1944. Právě sem
zavedou Tayta stopy v pokrevní linii jeho klientky. Eliza Grayová by se ráda setkala se svou skutečnou matkou, kterou nikdy nepoznala, neboť netušila, že je adoptovaná.
Tayte doufá, že zařídí jejich znovushledání, místo toho ale odhalí příběh mladé anglické dívky a amerického vojáka z 82. výsadkové divize, jejichž láska skončila více než tragicky…


To je pro dnešní článek všechno a ještě tedy brzy vyjde jeden s posledními loňskými přírůstky.

Zaujala vás některá z knih? Četli jste z nich nějakou? Určitě mi napište.

Vaše Šárka ♥

10 komentářů:

  1. Pěkné přírůstky :) Stopy v krvi mám už přečtené a myslím, že autor má dobře našlápnuto. A jsem zvědavá na recenzi knihy Host. Od autora jsem už hodně dávno četla Slepý instinkt, který se mi hodně líbil a když jsem se pídila po dalších autorových knihách, nic u nás nebylo vydáno, což mě mrzelo, takže tuto knihu mám v hledáčku :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Recenze na Hosta je už na blogu, ale já se musím přiznat, že mě neoslovil. Na Stopy v krvi jsem moc zvědavá :)

      Vymazat
  2. Pěkné knížky :-)
    Stopy v krvi je úžasná knížka, i když já jsem ostuda a mám doma i další díly k přečtení, tak stále čekají. Hosta mám také, ale nějak jsem se ze začátku nezačetla a tak jsem si ji nechala na později.
    Tobě přeji hezké čtení.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě ten Host moc neoslovil, takový průměr, no. Já si zas říkám, že mám tak dlouho přečtenou Vraní dívku a nečetla jsem další díly série, že ji budu číst asi znovu :D Tam asi bude vyloženě zásadní návaznost a já už si to vůbec nepamatuju.

      Vymazat
  3. Šárko, ve čtení by tě někdo těžko překonal. Ale vím, když budu chtít dobrou knihu, mám se zastavit u tebe a něco si taky přečíst!
    Přeji hezký rok a hodně času na čtení! Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, ve čtení mě překoná kde kdo, přečetla jsem za rok pouhých 44 knih, což není žádná sláva. Ale sysel jsem pořádnej, to ano. Snad letos budu ve čtení pilnější. Budu moc ráda, jestli u mě najdeš inspiraci, děkuji ♥

      Vymazat
  4. Neni to nějak všechno temný a dramatický? :-D Ať se ti čtení líbí :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak trošku to temno převažuje, ale mně to nevadí :) A děkuji ♥

      Vymazat
  5. Moc hezké přírůstky. Zaujaly mě hlavně první tři kousky.
    Hezký den, Šárko.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo, tak z těch tří mám dvě přečtené, Host mě úplně nenadchl, Strach se mi líbil moc :) Měj se krásně ♥

      Vymazat

Děkuji za tvůj komentář ♥