neděle 14. července 2019

Poprvé jsem otevřela – Spánek

Krásný pozdní večer, přátelé :)

Lež, Nehoda, Zmizelý, Útěk a Strach mají společného jmenovatele, a sice autorku C. L. Taylor. A nyní se k pětici knih přidal Spánek. Jelikož mám autorku moc ráda a přečetla jsem vše, na další knihu jsem se hodně těšila.


Anotace:
Anna nechce nic než spát. Ale noční děsy vyvolané pocitem viny a vzpomínkami na jednu příšernou událost jí usnout nedovolí.
Před svou minulostí utekla na skotský ostrov Rum, kde si našla práci v odlehlém hotýlku. Doufala, že jí tento únik před realitou pomůže začít nový život.
Její záměr zhatí příjezd sedmi hostů, kteří Annin sen promění ve smrtící noční můru. Každý z těch sedmi má tajemství; jeden vyloženě lže. Zastírá svou identitu i důvod zdejšího pobytu. V hotelu Bay View se ubytoval vrah.
A jeho pozornost směřuje k Anně...

Spánek se řadí mezi příběhy s pomalejším dějem, nicméně vás bude bavit. Já mám raději děj svižnější, ale C. L. Taylor umí udržet čtenářovu pozornost i přesto, že děj příběhu plyne pomaleji. A proto její knihy vyhledávám a vyhledávat budu i nadále.

Spánek se odehrává z 95% na jednom malém skotském hotýlku. Skupina hostů musí trávit čas uvnitř hotelu, jelikož řádí obrovská bouře. Lidé, kteří se neznají a z nichž každý skrývá nějaké tajemství, problém, starost. Jak tohle může dopadnout?


Anna nastoupila do hotelu jako recepční a pokojská asi deset dní před příjezdem hostů. Také ona má svoje tajemství, které ji už dlouhou dobu tíží. Myslela, že když odejde na odlehlé místo, že se jí vrátí zpět klid, ale to nemohla tušit, co ji na Rumu potká.

Knížku jsem už dočetla, můžete se těšit na recenzi. Kdopak z vás si C. L. Taylor taky oblíbil?

Mějte krásnou dobrou noc ♥

Vaše Šárka ♥

4 komentáře:

  1. Kniha vypadá hodně dobře, zaujala mě hlavně hotelová tématika. :) Přeju příjemný zbytek čtení. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bylo to dobré, napínavé a ten konec... Určitě můžu doporučit :)

      Vymazat
  2. Vůbec neznám, ale docela mě to zaujalo, tak snad to seženu do čtečky. Prvně jsem myslela, že to je kniha od Kinga, sem si spletla názvy😁. Každopádně tohle vypadá dost zajímavě, musím se na autorku podívat blíž.

    Verča ze Ztracena v Praze ║ RECENZE KNIŽNÍ SÉRIE NEŽ JSEM TĚ POZNALA

    OdpovědětVymazat

Děkuji za tvůj komentář ♥